Podaci o poduzeću

PANTAYA d.o.o.

Brezje pri Grosupljem 81

1290 Grosuplje

Slovenija

Porezni broj: SI83313435

Matični broj: 8635641000

Telefon: 031 334 776

Email: info@pantaya.hr

Kupac je dužan pridržavati se općih uvjeta koji vrijede u trenutku kupnje (predaje internetske narudžbe).

Zaštita osobnih podataka

Saznajte više o zaštiti osobnih podataka  ovdje.

Vrste korisnika

Kupnje na internetskoj stranici Pantaya ne zahtijevaju registraciju. Svaki kupac kupuje kao gost pri svakoj kupnji i za njega se ne kreira korisnički račun.

Dostupnost informacija

Pantaya se obvezuje kupcu uvijek pružiti sljedeće informacije:

  1. a) podatke o identitetu poduzeća (naziv i sjedište poduzeća, matični i porezni broj),
  2. b) kontaktne podatke koji omogućuju korisniku brzu i učinkovitu komunikaciju (e-pošta, telefon),
  3. c) bitne karakteristike proizvoda ili usluga (uključujući usluge nakon prodaje i jamstva),
  4. d) dostupnost proizvoda (svaki proizvod ili usluga koja je predmet ponude na internetskoj stranici trebaju biti dostupni u okviru razumnog roka),
  5. e) uvjete isporuke proizvoda (način, mjesto i rok isporuke) hoćemo li to imati?,
  6. f) sve cijene moraju biti izražene jasno i nedvosmisleno, s jasnom naznakom iz koje je vidljivo uključuju li poreze i troškove prijevoza,
  7. g) način plaćanja i isporuke,
  8. h) vrijeme važenja ponude,
  9. i) rok u kojem je još uvijek moguće odustati od ugovora i uvjeti za odustajanje; osim toga i o eventualnoj cijeni povrata za kupca,
  10. j) objašnjenje postupka za pritužbe, uključujući sve podatke o kontaktnoj osobi ili službe za korisnike.

Ponuda artikala i cijene

Zbog prirode internetskog poslovanja, ponuda i cijene u internetskoj trgovini Pantaya ažuriraju se i mogu se promijeniti. Cijena u internetskoj trgovini Pantaya.hr jednaka je za registrirane članove i goste internetske trgovine. Budući da smo obveznici PDV-a, PDV se naplaćuje u trenutku kupnje. Cijene su važeće u trenutku zaključivanja narudžbe i nemaju unaprijed određenu valjanost.

Narudžba i cijene Ugovor o kupoprodaji između Pantaya d.o.o. i kupca sklapa se u internetskoj trgovini Pantaya.hr u danom trenutku, Pantaya d.o.o. šalje kupcu prvu e-mail potvrdu njegove narudžbe. Od tog su trenutka sve cijene i drugi uvjeti fiksni i primjenjuju se jednako za Pantaya d. o. o. i kupca.

Kupoprodajni ugovor (tj. prva elektronička poruka o statusu narudžbe) pohranjuje se u elektroničkom obliku na poslužitelju Pantaya.hr, a potrošačima je dostupan na njihov pisani zahtjev.

Rok isporuke Sve narudžbe poslane prije 13:00 sati radnim danom bit će isporučene istog dana u slučaju plaćanja putem Paypala ili Diners karticom. Narudžbe označene plaćanjem po predračunu bit će poslane čim primimo prijenos na bankovni račun. Narudžbe zaprimljene vikendom i praznicima isporučuju se odmah sljedeći radni dan. Za proizvode kod kojih je duži rok isporuke posebno označen, to se uzima u obzir.

U slučaju narudžbe virtualnog e-proizvoda, primit ćete ga u roku od nekoliko sati nakon primitka pologa. E-proizvode ćete primiti na adresu e-pošte koju ste unijeli prilikom slanja narudžbe i na svoj korisnički račun na www.pantaya.hr.

Načini plaćanja

Internetska trgovina Pantaya.hr omogućuje sljedeće načine plaćanja:

  • prema predračunu (UPN nalogu) na račun poduzeća,
  • Paypalom na račun poduzeća,
  • Diners karticom

Sve narudžbe dostavlja DPD, trošak dostave iznosi 7 EUR (s PDV-om).
V primeru naročila samo virtualnega e-izdelka oz. e-izdelkov se strošek dostave ne obračuna.

U slučaju naručivanja samo virtualnog e-proizvoda ili e-proizvoda, naknada za dostavu se ne naplaćuje.

Upozorenje: ovi uvjeti i troškovi pakiranja i isporuke vrijede samo unutar Republike Hrvatske.

Nakon isporuke i plaćanja naručenih artikala, Pantaya d.o.o. također šalje račun kupcu u pdf formatu na e-mail adresu kupca. Na računu su specificirani cijena i svi troškovi koji su nastali u vezi s kupnjom. Prije predaje narudžbe kupac je dužan provjeriti točnost navedenih podataka.

Izdavanje računa

Konačni račun kupac dobiva nakon otpreme artikla. U slučaju plaćanja putem UPN-a, pošiljka se otprema tek nakon primitka uplate na bankovni račun.

Kodovi za popust

Kodovi za popust ili promotivni kodovi donose razne pogodnosti prilikom kupnje putem internetske trgovine Pantaya.hr. Aktivni kod može se naći na prvoj stranici reklamne poruke, u e-mailu poduzeća Pantaya d. o. o. ili drugim medijima. Kod donosi različite pogodnosti, od raznovrsnih darova do popusta. Svaki je kod uvijek vremenski ograničen, zato ga treba iskoristiti unutar ograničenog vremenskog razdoblja jer u protivnom nije valjan.

Korištenje kôda za popust:

  • Odaberite proizvode koje želite kupiti i stavite ih u svoju košaricu.
  • Na kraju plaćanja unesite kod za popust u okvir „promotivni kod” i kliknite gumb „potvrdi”.
  • Za jednu kupnju moguće je iskoristiti samo jedan kod za popust.
  • Kada unesete kod za popust, vrijednost koda automatski se oduzima od cijene vaše narudžbe. Ostaje iznos koji trebate platiti.

Postupak kupnje

  1. Odabir proizvoda: na internetskoj stranici www.pantaya.hr odaberite proizvod i kliknite na poveznicu “Dodaj u košaricu”. Sustav vas obavještava da je proizvod uspješno dodan u košaricu. Da biste nastavili s kupnjom, kliknite lijevu poveznicu “Nastavi s kupnjom” kako biste se vratili u internetsku trgovinu. Da biste dovršili kupnju, kliknite desnu poveznicu “Završi kupnju” i sustav će vas dovesti do vaše košarice.
  2. Uklanjanje proizvoda iz košarice: u gornjem desnom kutu internetske stranice www.pantaya.hr nalazi se ikona košarice koja vam (nakon što kliknete na ikonu) prikazuje proizvode koji ste u nju dodali tijekom pregledavanja internetske trgovine. Ako korisnik želi ukloniti određeni proizvod iz košarice, mora kliknuti na ikonu košarice i križ ”ukloni”. Ako želite dodati određeni proizvod u svoju košaricu, kliknite poveznicu “Nastavite s kupnjom”. Klikom na navedenu poveznicu vraćate se natrag u internetsku trgovinu.

III. Košarica: Da biste dovršili narudžbu, morate ispuniti obvezna polja.

  • Adresa za dostavu: obvezno morate navesti podatke za kontakt koji su označeni crvenom zvjezdicom (ime, prezime, e-adresa, adresa, mjesto, poštanski broj i tel. broj) i koji su potrebni za potvrdu i završetak narudžbe te za isporuku proizvoda.
  • Obrazac omogućuje izradu korisničkog računa, a podaci korisnika već su pohranjeni na sljedećoj narudžbi.
  • Trošak dostave
  • Način plaćanja: odabir se može izvršiti između sljedećih načina plaćanja: plaćanje po predračunu, Paypal plaćanje ili plaćanje Diners karticom.
  • Kod za popust: ako korisnik ima važeći kod za popust, unosi ga u odgovarajuće polje i klikne gumb za potvrdu.
  • Pregled narudžbe: prikazani su proizvodi koje je korisnik dodao u svoju košaricu tijekom pregledavanja internetske trgovine. Cijena proizvoda, trošak poštarine i ukupni iznos za plaćanje prikazani su u košarici prije nego što je narudžba završena.
  1. Zaključenje narudžbe: korisnik može pregledati unesene podatke o isporuci, odabranom načinu plaćanja i sadržaj košarice. Korisnik potvrđuje narudžbu pritiskom na gumb “Pošalji narudžbu”. Ako je narudžba uspješno završena, na internetskoj stranici će se prikazati tekst ”Vaša je narudžba bila uspješna”. Hvala na kupnji! Broj vaše narudžbe: xxx.”

Postupak obavještavanja o kupnji

  • Nakon predaje narudžbe kupac dobiva poruku putem elektroničke pošte kojom ga obavještavamo da je narudžba prihvaćena. Član obitelji Pantaya uvijek može pristupiti informacijama o statusu i sadržaju narudžbe na internetskoj stranici Pantaya.hr.
  • Za provjeru njegovih podataka ili osiguranje točnosti isporuke, Pantaya d. o. o. može nazvati kupca na njegov telefonski broj za kontakt.
  • Postupak kupnje zapravne osobepotpuno isti je kao i za fizičke osobe, osim što se pri zaključenju kupnje upisuje naziv poduzeća i njegov porezni broj. Jednaki su i načini plaćanja.

Pravo potrošača na raskid ugovora

  • U slučaju ugovora sklopljenih na daljinu, potrošač ima pravo u roku od 14 dana nedvosmisleno obavijestiti poduzeće na e-mail adresu info@pantaya.hr ili bilo koji drugi komunikacijski kanal da odustaje od ugovora bez navođenja razloga za svoju odluku.
  • Potrošač mora vratiti robu poduzeću najkasnije 14 dana nakon obavijesti o odustajanju od narudžbe. Potrošač vraća robu na adresu: Pantaya d.o.o., Brezje pri Grosuplje 81, 1290 Grosuplje, Slovenija. Jedini trošak koji potrošač snosi u vezi s odustajanjem od narudžbe jest izravni trošak povrata robe.
  • Potrošač mora vratiti proizvod trgovcu neoštećen i u nepromijenjenoj količini, osim ako je proizvod uništen, pokvaren, izgubljen ili mu se smanjila količina bez krivnje potrošača.
  • Prilikom povrata robe, potrošač šalje i račun za robu, svoje osobne podatke i transakcijski račun na koji želi primiti povrat novca Povrat novca izvršit ćemo u roku od 14 dana od primitka obavijesti o raskidu ugovora.
  • Prilikom raskida ugovora kad je iskorišten promotivni kod ili kod za popust, ta se sredstva smatraju popustom i neće biti vraćena korisniku. Na račun korisnika vraća se samo uplaćeni iznos, a povrat promotivnog koda vraća se u obliku novog koda.

Odgovornost za materijalne nedostatke Trgovac odgovara za materijalne nedostatke koje je stvar imala u trenutku kada je opasnost prešla na kupca, bez obzira je li bio svjestan toga ili nije. Trgovac odgovara i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon što je opasnost prešla na kupca, ako su posljedica uzroka koji je postojao prije. Blagi materijalni nedostatak se ne uzima u obzir.

Sigurnost

Pantaya d. o. o. koristi odgovarajuća tehnološka i organizacijska sredstva za zaštitu prijenosa i pohrane osobnih podataka i plaćanja.

Sigurne autorizacije i transakcije kreditnim karticama obrađuje Pantaya d.o.o. putem modula za online plaćanje Diners i PayPal. Autorizacije kreditnih kartica vrše se u realnom vremenu s izravnom provjerom podataka kod banaka. Podaci o kartici ne pohranjuju se na poslužitelj Pantaya.hr.

Komunikacija

Pantaya d.o.o. će kontaktirati korisnika putem sredstava komunikacije na daljinu samo ako je korisnik izričito suglasan. E-poruke i SMS-poruke za oglašavanje sadržavat će sljedeće komponente:

  • jasno i nedvosmisleno označit će se kao oglasne poruke,
  • pošiljatelj će biti jasno naznačen,
  • različite kampanje, promocije i druge marketinške tehnike bit će označene kao takve

Također, uvjeti za sudjelovanje u njima bit će jasno definirani:

  • jasno će biti predstavljen način odjave od primanja oglasnih poruka,
  • želju korisnika da ne prima reklamne poruke Pantaya d.o.o. će izričito poštivati.

Ocjene, recenzije i preporuke

  • Mišljenja, ocjene i preporuke koje su napisali kupci dio su funkcionalnosti internetske trgovine i namijenjeni su zajednici svih korisnika.
  • Pantaya d. o. o. omogućuje da recenziju napiše bilo koji korisnik internetske trgovine, a da je Pantaya pregleda prije konačne objave. Pantaya d. o. o. neće objavljivati mišljenja ili priloge koji su na bilo koji način uvredljivi, neprikladni ili koji, prema Pantaya d. o. o., ne pružaju koristi drugim korisnicima i posjetiteljima.
  • Slanjem mišljenja ili komentara korisnik se izričito slaže s uvjetima korištenja svog mišljenja ili komentara te poduzeću Pantaya d. o. o. objavu dijela ili cijelog teksta u svim elektroničkim i drugim medijima. Pantaya d. o. o. ima pravo koristiti sadržaj mišljenja ili komentara na neograničeno vrijeme i u bilo koju svrhu koja je u poslovnom interesu Pantaya d. o. o., uključujući objavljivanje u oglasima ili drugim marketinškim komunikacijama. Autor mišljenja istovremeno izjavljuje i jamči da je vlasnik materijalnih i moralnih autorskih prava za napisana mišljenja i komentare te da ta prava neisključivo i na neodređeno vrijeme prenosi na poduzeće Pantaya d. o. o..

Pravna obavijest 

Internetska trgovina Pantaya.hr i sve informacije o njoj, slike proizvoda, grafički i video elementi na internetskoj stranici zaštićeni su i ne smiju se reproducirati ili koristiti bez prethodnog pisanog dopuštenja.

Ograničenje odgovornosti

Pantaya d. o. o. ulaže sve napore kako bi informacije objavljene na svojoj internetskoj stranici bile ažurne i točne. Ipak, obilježja artikala, rok isporuke ili cijena mogu se tako brzo promijeniti, da Pantaya d. o. o. ponekad ne uspijeva ispraviti podatke na internetskim stranicama. U takvom će slučaju Pantaya d. o. o. obavijestiti kupca o promjenama i omogućiti mu da odustane od ugovora ili zamijeni naručeni artikl.

Isključenje od odgovornosti

Zadržavamo pravo onemogućiti internetsku stranicu ili onemogućiti pristup njoj zbog tehničkih ili drugih smetnji i održavanja, što također znači onemogućavanje ili ometanje korištenja internetske trgovine. U slučaju tehničkih smetnji, zadržavamo pravo na internetskoj stranici otkazati izvršenje poslanih narudžbi na koje je utjecao tehnički problem. U slučaju otkazivanja narudžbe, kontaktirat ćemo vas u najkraćem mogućem roku i obavijestiti vas o sljedećim koracima. Prije pristupa i korištenja mrežne stranice korisnik mora osigurati potrebnu zaštitu opreme (antivirusni program itd.). Kupac mora osigurati odgovarajuću sigurnost i povjerljivost podataka koji se koriste za prijavu na internetskoj stranici (adresa e-pošte, lozinka).

Pritužbe i sporovi Pantaya d. o. o. poštuje važeće europsko zakonodavstvo o zaštiti potrošača. Svim se silama trudi ispuniti svoju dužnost, uspostaviti učinkovit sustav rješavanja pritužbi i odrediti osobu s kojom se u slučaju poteškoća kupac može povezati putem telefona ili e-maila.

Reklamacija se podnosi putem e-mail adrese info@pantaya.hr. Postupak obrade pritužbe jest povjerljiv. Pantaya d. o. o. će u roku od pet radnih dana potvrditi da je zaprimila reklamaciju, obavijestiti kupca koliko dugo će je rješavati i obavještavati ga o tijeku postupka.

Poduzeće Pantaya d. o. o. svjesno je da je bitno obilježje potrošačkog spora, barem što se tiče sudskog rješenja, njegova nesrazmjernost između ekonomske vrijednosti potraživanja i troškova nastalih rješavanjem samog spora. To je ujedno i glavna prepreka za potrošača da ne pokrene spor pred sudom.

Upravo zbog toga Pantaya d. o. o. nastoji na najbolji mogući način sporazumno rješavati eventualni spor.

Izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova

Sukladno zakonskim odredbama, ne priznajemo niti jednog izvršitelja izvansudskih sporova kao nadležnog za rješavanje potrošačkog spora koji bi potrošač mogao pokrenuti sukladno Zakonu o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova. Pantaya d. o. o. kao davatelj proizvoda i usluga omogućuje internetsku trgovinu na području Slovenije, na svojoj stranici objavljuje elektroničku vezu na platformu za online rješavanje potrošačkih sporova (SRPS). Platforma je potrošačima dostupna na povezniciOVDJE.

Navedena odredba proizlazi iz Zakona o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova, Uredbe (EZ) br. 524/2013 Europskog parlamenta i Vijeća o internetskom rješavanju potrošačkih sporova te izmjeni Uredbe (EZ) br. 2016/2004 i Direktive 2009/22/EZ.

IZJAVA O PREHRAMBENIM I ZDRAVSTVENIM TVRDNJAMA U OPISIMA PROIZVODA  

Sve informacije na stranicama internetske trgovine Pantaya.hr (www.pantaya.hr) služe samo u informativne svrhe i ni na koji način nisu namijenjene kao zamjena za savjet veterinara.

Magnetski stimulator Pantaya kao i drugi proizvodi ne zamjenjuju veterinarsku pomoć. Ako sumnjate da postoje veći zdravstveni problemi, zatražite pomoć veterinara.

Proizvodi i tvrdnje o pojedinim proizvodima u ovoj internetskoj trgovini nisu ocijenjeni od strane državnih institucija i nisu namijenjeni liječenju ili prevenciji bolesti. Tekstualni opisi svakog proizvoda samo su informativnog karaktera i nije ih potvrdila Europska agencija za sigurnost hrane (EFSA).

U slučaju da životinja uzima bilo kakve lijekove i druge dodatke prehrani, posavjetujte se s veterinarom prije nego što ih kombinirate.